arrow_submit
Hledání
Molotow - Serach Head
  • DOPRAVA A POPLATKY

    Přeprava

    Objednávky zasíláme přes kurýrní službu GLS nebo DPD. Větší objemy nebo množství zasíláme na paletě spedicí DACHSER.
    Pokud máte smlouvu s kurýrem, máte možnost si objednat svou dopravu s vyzvednutím balíku na naší adrese.
    V rámci Prahy si můžete objednat Messenger, a funguje i možnost si objednat Uber - platíte vy, ale máte zboží nejrychleji.
    Je možnost si také objednat zboží a vyzvednout přímo na obchodě - Plynární 33, Praha Holešovice, 170 00.

    Sklady

    Objednávky jsou odesílány z Pražské prodejny, Plynární 33, Praha.
    Pokud je platba kartou nebo PayPaylem, popřípadě v Praze chybí část objednávky, objednávka je vyřizována ze slovenské mateřské firmy, a ta je také uvedená jako odesílatel. Je to firma Rooftop s.r.o. a využívá se služeb firmy GLS.

    Dodací lhůty

    Vaši objednávku procesujeme ihned po jejím přijetí. Standartně objednávky odchází druhý den, pokud jsou přijaty do 14:00 prvního dne, a pokud jsou skladem. Dodací lhůty jsou standartně do maximálně tří pracovních dnů, pokud nenastane výjímka. Pro více informací nás kontaktujte přímo.

    Poplatky

     
    Při platbě převodem čekáme až přijde platba, poté zboží odesíláme.
     
    Při platbě na dobírku účtujeme poplatek 50,-Kč.
     
    Orientační poštovné a balné:
    Zásilka od 0 do 2kg = 115,-Kč
    Zásilka od 2 do 3kg = 120,-Kč
    Zásilka od 3 do 5kg = 125,-Kč
    Zásilka od 5 do 10kg = 130,-Kč
    Zásilka od 10 do 15kg = 145,-Kč
    Zásilka od 15 do 20kg = 160,-Kč
    Zásilka od 20 do 30kg = 170,-Kč
    Zásilka od 30 do 40kg = 200,-Kč

    Ve výjmečných případech řešíme poplatky individuálně.

    Nevyzvednuté objednávky

    Opakované doručení bude účtováno dle poštovného.
    (Toto platí pouze pro špatně uvedené údaje zákazníkem nebo pro odmítnutou zásilku).

    Důležité informace

    Přes všechny zabezpečení se může zboží cestou poškodit. V tomto případě vám toto nahradíme zdarma.

    Prosím zaznamenejte si tento proces:
    Poškození při přepravě musí být okamžitě nahlášeno dodavateli při přijetí zboží. Kontaktujte nás telefonicky nebo mailem, a přiložte fotografie. Pozdější reklamace nebude uznána.
    Děkujeme za spolupráci a za pochopení.